alone_in_the_universe-wallpaper-2048x1152

Psihologia eșuează. Trăiască filosofia!

Sală de curs, ora de psihologie socială.    Vă rugăm răspundeți la întrebarea EU   SUNT.  Cu temere în stilou, nu cumva să pic un alt examen social, scriu adevărul, de față cu alții:
EU SUNT…o-mperechere de straniu și comun,
De vis și adevăr născut din Ape,
Când am căzut din turnul meu sihastru,
M-am speriat de lumea voastră infinit de mică
Și caut de-atunci să scap de Marele Dezastru.”
Eu sunt nimic gonit de aiureli deșarte,
De slăvi, de tun și omenire,
Eu sunt albastrul mării în profund,
Eu sunt cristal ce de greșeli îți dă de știre.
Cine sunt eu?
Sunt tot, căutându-mă pe mine,
Sunt căutarea însăși ce de la tine vine.
Sunt eurile vieților apuse, ce nasc săgeți de foc
Murind din nou, răpuse.

Tchobansky.

 

 

